czwartek, 19 lipca 2012

Chwyt marketingowy Ajaxu


Marketingowcy klubów piłkarskich chwytają się różnych pomysłów, żeby przywiązać kibiców jeszcze bardziej do ich ulubionych drużyn. Na nietypowy pomysł wpadli pracownicy Ajaksu Amsterdam, który postanowili... podglądać swoich kibiców w klubowym sklepie.
W miejscu, gdzie można nabyć pamiątki związane z drużyną mistrza Holandii, postanowiono zamontować jedną "fałszywą" przebieralnię. Ponadto, zainstalowano w niej kamery, lustro weneckie, a także... rozsuwaną ścianę. Wszystko po to, żeby nieświadomi niczego fani mogli wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Ajax.
Pomysł był prosty - kibic wybiera koszulkę meczową, idzie z nią do przymierzalni i wkłada. Kiedy ma już na sobie nowy trykot "Joden", wtedy... nagle rozsuwa się jedna ze ścian i jego oczom ukazuje się grupka piłkarzy i piłkarek Ajaksu, którzy klaszczą i wiwatują. W tej grupie znaleźli się: Vurnon Anita, Kolbeinn Sigþórsson, Daley Blind, Jasper Cillessen oraz kapitan Siem de Jong, a także zawodniczki drużyny kobiecej - Leonne Stentler i Babiche Roof.
Po chwili niepewności, fani mogli porozmawiać ze swoimi idolami z boiska. Później wszyscy uczestnicy akcji pozowali do wspólnego zdjęcia, oczywiście ubrani w klubowe koszulki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz