czwartek, 19 lipca 2012

Silva: "Nazywają mnie najemnikiem, choć chciałem zostać w Milanie..."



Thiago Silva przed kilkoma dniami zamienił AC Milan na Paris Saint-Germain. Transfer rozwścieczył kibiców Rossonerich. - Ludzie nazywają mnie najemnikiem, co mnie irytuje. To była dla mnie trudna sytuacja, bo nie chciałem opuścić Mediolanu - wytłumaczył.
- Byłem szczęśliwy z powodu transferu, ale smutny z powodu odejścia z Milanu. Przeżyłem tam wiele emocjonujących chwil. Taki jest jednak futbol. Jednego dnia jesteś w jakimś miejscu, a następnego w innym - stwierdził.
- Pozytywne było jednak, że chcieli mnie Leonardo i Carlo Ancelotti. Do Milanu także trafiłem za sprawą pierwszego z nich - dodał Silva.
Brazylijski obrońca teraz myśli jedynie o przyszłości w PSG. - To zespół z marzeń. Tak jak powiedział Ibrahimovic - stwierdził.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz